Założeniem projektu było zaprojektowanie logo nie tylko dla torby, ale i dla całej marki, która będzie symbolizować takie wartości jak miłość, harmonia i zaufanie.
Zaproponowaliśmy trzy koncepcje sygnetu. Pierwsza z nich zawierała wizerunek otwartych rąk, symbolizujących opiekę, bezpieczeństwo, troskę i harmonię.
Druga, to motyw serca, konkretnie niebieskiego, które symbolizuje oddanie, stabilną miłość, zaufanie, spokój i lojalność. Ostatnia, to litera M, która odnosi się do nazwy marki.
Końcowy projekt sygnetu to litera M przypominająca serce. Podstawowe logo utrzymane jest w niebieskiej kolorystyce, które oczywiście posiada inne warianty, dopasowywane do toreb.
Torba jest oznaczona logiem w prawym dolnym rogu na froncie oraz na przewijaku (który wchodzi w skład torby). Ponadto sygnet występuje na wszystkich silikonowych zapinkach przy zamkach.
Ostatecznie udało nam się zawrzeć wszystkie koncepcje i wartości w jednym logo. Dzięki temu, Magsy kojarzy się jako marka godna zaufania, ciepła i promująca dobre, aktywne rodzicielstwo.
Dla marki Mastersport – polskiego lidera w produkcji maszyn siłowych, wspólnie z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, przygotowaliśmy strategię wdrożenia nowego, innowacyjnego produktu na rynek.
Maszyny siłowe z linii Shaped są dedykowane zarówno dla kobiet regularnie ćwiczących na siłowni, jak i tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem siłowym i ćwiczą rekreacyjnie kształtując swoją sylwetkę.
Na potrzeby strategii zostały poddane analizie wyniki zamówionych badań Millward Brown, które skupione były na kobietach korzystających z siłowni oraz potrzebach właścicieli siłowni, managerów i trenerów personalnych. Wynikiem analizy strategicznej była koncepcja powstania nazwy oraz filozofii marki Shaped.
Nasze studio stworzyło kompletny branding zawierający logo, akcydensy, sposób oznakowania maszyn, dobór kolorystyki oraz wzorniki materiałów. Powstała również strategia komunikacji marketingowej zawierająca wytyczne do przygotowania tekstów, sesji zdjęciowych i filmów reklamowych.
Dla dopełnienia strategii stworzyliśmy layout oraz macierz User Experience dedykowanej projektowi aplikacji elektronicznej związanej z projektem Shaped.
Założeniem brandingu bawialni Akukuu była chęć zakomunikowania przyświecającej jej powstaniu filozofii związanej z mądrą edukacją dzieci. Tak narodziła się koncepcja szeregu stref zabaw symbolizowanych przez planety odwiedzane przez brand hero – królika Henryka i jego przyjaciół.
W każdej ze stref zabaw oddziałują bodźce sprzyjające rozwojowi fizycznemu, zmysłowemu, intelektualnemu i muzycznemu dzieci.
Badania mówią, że zabawa jest podstawą rozwoju dziecka szczególnie we wczesnych okresach życia. Dzięki niej, dzieci uczą się otaczającego ich świata. Dlatego tak ważne jest odpowiednie wyposażenie stref zabaw bawialni, które wspiera rozwój dzieci. Sprzyja synergii różnych zmysłów na wszystkich etapach rozwoju, szczególnie do 4 roku życia i między 4 a 8 rokiem życia gdzie postępuje bardzo szybko. Właśnie ta grupa jest szczególnie zainteresowana usługami bawialni.
Przewodnikiem po poszczególnych planetach jest królik Henryk, który podróżuje razem ze swoimi przyjaciółmi z planety na planetę. W ten sam sposób dzieci przeskakują z jednej zabawy w drugą. Ze strefy do strefy.
W każdej ze stref bawialni na ścianach znajdują się grafiki, które przedstawiają Henryka i jego przyjaciół w różnych sytuacjach związanych z zabawą, np. postaci skaczą na trampolinie, siedzą na tronie czy jeżdżą na gokartach. Planety mają swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w kolejnych strefach bawialni.
Przyjaciółmi Henryka są Bianka i Kazik. Każda z postaci reprezentuje dzieci w innej grupie wiekowej i o różnym charakterze i płci. Ten zabieg miał na celu pokazać, że jest to miejsce dostępne dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę niezależenie od grupy wiekowej czy płci.
Zaprojektowaliśmy specjalną zastawę dla dzieci obchodzących urodziny w bawialni. Jest ona częścią pakietu urodzinowego. Składa się z kubeczków, talerzyków, serwetek, czapeczek oraz korony dla solenizanta.
Powstały też zaprojektowane pluszaki, które można kupić w recepcji i sklepiku bawialni.
Na popcorn i na kawę powstały obrandowane opakowania, które są spójne z identyfikacją graficzną bawialni.
Powstaniu strony Internetowej robionej przez agencję Aliso przyświecały takie same założenia jak powstaniu filozofii bawialni.
Poszczególne działy na stronie reprezentowane są przez różne planety a strona ma charakter interaktywny, wzbogacony o elementy animowane.
Studio koordynowało też powstanie animowanego filmu reklamowego dostępnego na stronie Akukuu oraz emitowanego w kinach działających w Małopolsce. Na potrzeby spotu powstała autorska piosenka. Dzięki zastosowaniu technik animacji 3D postaci Henryka i przyjaciół zostały wprowadzone w ruch. Producentem animacji było studio Panopticon Films.
Dla marki Apus Sports – producenta akcesoriów fitness wysokiej jakości, stworzyliśmy strategię rozwoju marki oraz komunikacji marketingowej, spójną ze strategią produktową, w której braliśmy czynny udział.
Rezultatem działań strategicznych była kompletna identyfikacja wizualna marki Apus Sports zawierająca w sobie logo oraz szereg akcydensów, katalogi, oznakowanie produktów, filmy i sesje zdjęciowe.
Drugim obszarem działań strategicznych była obecność Apus Sports na najbardziej liczących się targach fitness w Europie.
Największym wyzwaniem było stworzenie całej marki od nowa. Z rzeczy, które otrzymaliśmy do pracy była tylko nazwa „Apus Sports” i bardzo duże zaangażowanie zarządu spółki w realizację działań. W ciągu niespełna 24 miesięcy stworzone zostały kolekcje zupełnie nowych, zaprojektowanych produktów oraz pełny zakres działań marketingowych i PR-owych wykonanych przez naszą firmę.
Stworzenie od zera kompletnej oferty przyrządów i akcesoriów gym oraz fitness dla marki Apus Sports wymagało bardzo dużego zaangażowania.
Punktem wyjściowym były przedstawione przez Apus Sports oczekiwania, dotyczące rodzajów, specyfiki oraz właściwości produktów. Podczas całego procesu tworzenia nowych produktów blisko współpracowaliśmy z trenerami fitness oraz rehabilitantami. Przeprowadziliśmy z nimi pogłębione wywiady i zaangażowaliśmy ich do bieżących konsultacji. Powstające projekty były przez nich oceniane i na bieżąco korygowano powstające prototypy.
Trzecią, równorzędną grupą mającą wpływ na finalny kształt projektowanych produktów gym & fitness, byli użytkownicy oraz właściciele siłowni. Ich praktyczne uwagi pozwoliły designerom na poznanie pełnego spektrum oczekiwań odnośnie nowych produktów.
Finałowym efektem kilkumiesięcznych prac była kompletna seria przyrządów do ćwiczeń oraz wyposażenia dla siłowni. Zostały one entuzjastycznie przyjęte nie tylko przez eksperckie środowisko trenerów i rehabilitantów lecz również przez jury prestiżowych konkursów. Sztanga SpaceBar otrzymała Złoty Medal Targów Poznańskich a hantle winylowe Helium oraz obciążenia olimpijskie Mercury zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2015.