• Sort Blog:
  • All
  • Branding
  • CERAMIC
  • CV
  • Design
  • EVENTS
  • FURNITURE DESIGN
  • GRAPHIC DESIGN
  • JEWELLERY and METAL DESIGN
  • LAMP DESIGN
  • NAGRODY
  • PACKAGING DESIGN
  • PRODUCT DESIGN
  • PUBLIC SPACE
  • Strategia
  • Uncategorized
  • VEHICLE DESIGN
  • WYWIAD

SanSwiss – BlackLine

SanSwiss – BlackLine

to nowa kolekcja kabin prysznicowych SanSwiss z elementami w tonacji matowej czerni. Stanowi doskonałe połączenie maksymalnej funkcjonalności produktu z minimalistyczną estetyką formy.

Annea Black

to minimalizm i klasyka w czystej postaci. Proste linie, subtelne detale i delikatnie podkreślone czarne kontury to cechy, dzięki którym bezramowa seria kabin Annea jest doskonałym rozwiązaniem dla każdej nowoczesnej i eleganckiej łazienki.

Solino Black

to idealna kompozycja spójnych detali, harmonijnych form i mocnych akcentów czerni. Praktyczna, wyróżniający mnogością rozwiązań i prostotą formy. Gładkie satynowe wykończenie oraz kontrasty faktur tworzą niepowtarzalny styl, idealnie oddający modernistyczny klimat łazienki.

Top Line S Black

to spokojne, symetryczne kształty w subtelnej czarnej oprawie. Wysoka wygoda użytkowania oraz najwyższa jakość elementów dają gwarancję luksusu, komfortu i niezawodności. Elegancja formy wraz ze szlachetnym wykończeniem są inspiracją do stworzenia nowoczesnej, ekskluzywnej aranżacji łazienki.

Walk In Back

to idealne rozwiązanie do loftowej aranżacji łazienki.Mocno zarysowane kontury, geometryczne podziały i ekspresja czarnych linii podkreślają metropolitalny i nowoczesny design przestrzeni. Wolnostojące tafle szkła kreują nowy wymiar przestrzeni kąpielowej, łamiącej dotychczasowe standardy w architekturze wnętrz.

Czarny

to kolor inspiracji. TAJEMNICZY, ELEGANCKI I ZMYSŁOWY.
Ujęty w linie, kształty i proporcje tworzy kompozycje idealne,harmonijnie współgrające z każdym rodzajem wnętrza. Jest klasyką trendów i ekstrawagancją współczesnego designu.
CUSTOMER:
Sanswiss
DESIGNERS:
Jadwiga Husarska-Sobina, Andrzej Sobina, Łukasz Mikoda, Magdalena Pasternak, Izabela Rachwał, Stefan Hamiga
DATE
October 5, 2018

Shaped – Mastersport

Dla marki Mastersport – polskiego lidera w produkcji maszyn siłowych, wspólnie z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, przygotowaliśmy strategię wdrożenia nowego, innowacyjnego produktu na rynek.

 

Maszyny siłowe z linii Shaped są dedykowane zarówno dla kobiet regularnie ćwiczących na siłowni, jak i tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem siłowym i ćwiczą rekreacyjnie kształtując swoją sylwetkę.

Na potrzeby strategii zostały poddane analizie wyniki zamówionych badań Millward Brown, które skupione były na kobietach korzystających z siłowni oraz potrzebach właścicieli siłowni, managerów i trenerów personalnych. Wynikiem analizy strategicznej była koncepcja powstania nazwy oraz filozofii marki Shaped.

Nasze studio stworzyło kompletny branding zawierający logo, akcydensy, sposób oznakowania maszyn, dobór kolorystyki oraz wzorniki materiałów. Powstała również strategia komunikacji marketingowej zawierająca wytyczne do przygotowania tekstów, sesji zdjęciowych i filmów reklamowych.

 

Dla dopełnienia strategii stworzyliśmy layout oraz macierz User Experience dedykowanej projektowi aplikacji elektronicznej związanej z projektem Shaped.

Akukuu bawialnia dla dzieci – branding i filozofia

Założeniem brandingu bawialni Akukuu była chęć zakomunikowania przyświecającej jej powstaniu filozofii związanej z mądrą edukacją dzieci. Tak narodziła się koncepcja szeregu stref zabaw symbolizowanych przez planety odwiedzane przez brand hero – królika Henryka i jego przyjaciół.

 

W każdej ze stref zabaw oddziałują bodźce sprzyjające rozwojowi fizycznemu, zmysłowemu, intelektualnemu i muzycznemu dzieci.

 

Badania mówią, że zabawa jest podstawą rozwoju dziecka szczególnie we wczesnych okresach życia. Dzięki niej, dzieci uczą się otaczającego ich świata. Dlatego tak ważne jest odpowiednie wyposażenie stref zabaw bawialni, które wspiera rozwój dzieci. Sprzyja synergii różnych zmysłów na wszystkich etapach rozwoju, szczególnie do 4 roku życia i między 4 a 8 rokiem życia gdzie postępuje bardzo szybko. Właśnie ta grupa jest szczególnie zainteresowana usługami bawialni.

 

Przewodnikiem po poszczególnych planetach jest królik Henryk, który podróżuje razem ze swoimi przyjaciółmi z planety na planetę. W ten sam sposób dzieci przeskakują z jednej zabawy w drugą. Ze strefy do strefy.

 

W każdej ze stref bawialni na ścianach znajdują się grafiki, które przedstawiają Henryka i jego przyjaciół w różnych sytuacjach związanych z zabawą, np. postaci skaczą na trampolinie, siedzą na tronie czy jeżdżą na gokartach. Planety mają swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w kolejnych strefach bawialni.

 

Przyjaciółmi Henryka są Bianka i Kazik. Każda z postaci reprezentuje dzieci w innej grupie wiekowej i o różnym charakterze i płci. Ten zabieg miał na celu pokazać, że jest to miejsce dostępne dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę niezależenie od grupy wiekowej czy płci.

 

Zaprojektowaliśmy specjalną zastawę dla dzieci obchodzących urodziny w bawialni. Jest ona częścią pakietu urodzinowego. Składa się z kubeczków, talerzyków, serwetek, czapeczek oraz korony dla solenizanta.

 

Powstały też zaprojektowane pluszaki, które można kupić w recepcji i sklepiku bawialni.

 

Na popcorn i na kawę powstały obrandowane opakowania, które są spójne z identyfikacją graficzną bawialni.

 

Powstaniu strony Internetowej robionej przez agencję Aliso przyświecały takie same założenia jak powstaniu filozofii bawialni.

 

Poszczególne działy na stronie reprezentowane są przez różne planety a strona ma charakter interaktywny, wzbogacony o elementy animowane.

 

Studio koordynowało też powstanie animowanego filmu reklamowego dostępnego na stronie Akukuu oraz emitowanego w kinach działających w Małopolsce. Na potrzeby spotu powstała autorska piosenka. Dzięki zastosowaniu technik animacji 3D postaci Henryka i przyjaciół zostały wprowadzone w ruch. Producentem animacji było studio Panopticon Films.

Apus Sports

Dla marki Apus Sports – producenta akcesoriów fitness wysokiej jakości, stworzyliśmy strategię rozwoju marki oraz komunikacji marketingowej, spójną ze strategią produktową, w której braliśmy czynny udział.

 

Rezultatem działań strategicznych była kompletna identyfikacja wizualna marki Apus Sports zawierająca w sobie logo oraz szereg akcydensów, katalogi, oznakowanie produktów, filmy i sesje zdjęciowe.

Drugim obszarem działań strategicznych była obecność Apus Sports na najbardziej liczących się targach fitness w Europie.

 

Największym wyzwaniem było stworzenie całej marki od nowa. Z rzeczy, które otrzymaliśmy do pracy była tylko nazwa „Apus Sports” i bardzo duże zaangażowanie zarządu spółki w realizację działań. W ciągu niespełna 24 miesięcy stworzone zostały kolekcje zupełnie nowych, zaprojektowanych produktów oraz pełny zakres działań marketingowych i PR-owych wykonanych przez naszą firmę.

Stworzenie od zera kompletnej oferty przyrządów i akcesoriów gym oraz fitness dla marki Apus Sports wymagało bardzo dużego zaangażowania.

 

Punktem wyjściowym były przedstawione przez Apus Sports oczekiwania, dotyczące rodzajów, specyfiki oraz właściwości produktów. Podczas całego procesu tworzenia nowych produktów blisko współpracowaliśmy z trenerami fitness oraz rehabilitantami. Przeprowadziliśmy z nimi pogłębione wywiady i zaangażowaliśmy ich do bieżących konsultacji. Powstające projekty były przez nich oceniane i na bieżąco korygowano powstające prototypy.

 

Trzecią, równorzędną grupą mającą wpływ na finalny kształt projektowanych produktów gym & fitness, byli użytkownicy oraz właściciele siłowni. Ich praktyczne uwagi pozwoliły designerom na poznanie pełnego spektrum oczekiwań odnośnie nowych produktów.

Finałowym efektem kilkumiesięcznych prac była kompletna seria przyrządów do ćwiczeń oraz wyposażenia dla siłowni. Zostały one entuzjastycznie przyjęte nie tylko przez eksperckie środowisko trenerów i rehabilitantów lecz również przez jury prestiżowych konkursów. Sztanga SpaceBar otrzymała Złoty Medal Targów Poznańskich a hantle winylowe Helium oraz obciążenia olimpijskie Mercury zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2015.