Głównym założeniem projektu było wykorzystanie technologii gięcia, spawania i cięcia laserowego czyli narzędzi, które wykorzystuje Kamet w swojej codziennej pracy tj. produkcja elementów poszycia i podwozia autobusów i autokarów.
Wszystkie elementy stoiska zostały wykonane w zakładzie z aluminiowych modułów, które łatwo było przetransportować i zmontować na miejscu.
Charakterystycznym elementem stoiska był podświetlony ekspozytor produktów, przypominający laboratorium, a w przekroju przedstawiający najwyższą jakość spawów, które prezentuje Kamet.
Głównym elementem stoiska był ekran tzw. video wall, na którym wyświetlono film i animacje zrobione przez Panopticon Films, dzięki którym można było jeszcze bliżej poznać firmę Kamet i jej produkty.
Uwagę widzów przyciągał Oculus Rift, gdzie w przestrzeni wirtualnej był prezentowany autobus z zaznaczonymi elementami wyposażenia, wykonywanymi przez Kamet. Był to element, który wyróżniał stoisko Kamet na tle innych stoisk prezentowanych podczas targów Busworld Kortrijk.