Shaped – Mastersport

Dla marki Mastersport – polskiego lidera w produkcji maszyn siłowych, wspólnie z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, przygotowaliśmy strategię wdrożenia nowego, innowacyjnego produktu na rynek.

 

Maszyny siłowe z linii Shaped są dedykowane zarówno dla kobiet regularnie ćwiczących na siłowni, jak i tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem siłowym i ćwiczą rekreacyjnie kształtując swoją sylwetkę.

Na potrzeby strategii zostały poddane analizie wyniki zamówionych badań Millward Brown, które skupione były na kobietach korzystających z siłowni oraz potrzebach właścicieli siłowni, managerów i trenerów personalnych. Wynikiem analizy strategicznej była koncepcja powstania nazwy oraz filozofii marki Shaped.

Nasze studio stworzyło kompletny branding zawierający logo, akcydensy, sposób oznakowania maszyn, dobór kolorystyki oraz wzorniki materiałów. Powstała również strategia komunikacji marketingowej zawierająca wytyczne do przygotowania tekstów, sesji zdjęciowych i filmów reklamowych.

 

Dla dopełnienia strategii stworzyliśmy layout oraz macierz User Experience dedykowanej projektowi aplikacji elektronicznej związanej z projektem Shaped.

Klient:

Mastersport

Projektanci:

Jadwiga Husarska-Sobina, Magdalena Paleczna

Date

Grudzień 28, 2016

Category

branding, Projekty, sport, strategia marki

Tags
husarska design studio, mastersport, shaped