Magsy – branding

Założeniem projektu było zaprojektowanie logo nie tylko dla torby, ale i dla całej marki, która będzie symbolizować takie wartości jak miłość, harmonia i zaufanie.

 

Zaproponowaliśmy trzy koncepcje sygnetu. Pierwsza z nich zawierała wizerunek otwartych rąk, symbolizujących opiekę, bezpieczeństwo, troskę i harmonię.

 

Druga, to motyw serca, konkretnie niebieskiego, które symbolizuje oddanie, stabilną miłość, zaufanie, spokój i lojalność. Ostatnia, to litera M, która odnosi się do nazwy marki.

 

Końcowy projekt sygnetu to litera M przypominająca serce. Podstawowe logo utrzymane jest w niebieskiej kolorystyce, które oczywiście posiada inne warianty, dopasowywane do toreb.

 

Torba jest oznaczona logiem w prawym dolnym rogu na froncie oraz na przewijaku (który wchodzi w skład torby). Ponadto sygnet występuje na wszystkich silikonowych zapinkach przy zamkach.

 

Ostatecznie udało nam się zawrzeć wszystkie koncepcje i wartości w jednym logo. Dzięki temu, Magsy kojarzy się jako marka godna zaufania, ciepła i promująca dobre, aktywne rodzicielstwo.

Klient:

Magsy

Projektant grafiki

Izabela Rachwał

Date

Czerwiec 4, 2017

Category

branding, Projekty

Tags
branding, design, husarska, husarska design studio, logo, magsy, symbol, torba, torba spacerowa