Title Image

Apus Sports

Dla marki Apus Sports – producenta akcesoriów fitness wysokiej jakości, stworzyliśmy strategię rozwoju marki oraz komunikacji marketingowej, spójną ze strategią produktową, w której braliśmy czynny udział.

 

Rezultatem działań strategicznych była kompletna identyfikacja wizualna marki Apus Sports zawierająca w sobie logo oraz szereg akcydensów, katalogi, oznakowanie produktów, filmy i sesje zdjęciowe.

Drugim obszarem działań strategicznych była obecność Apus Sports na najbardziej liczących się targach fitness w Europie.

 

Największym wyzwaniem było stworzenie całej marki od nowa. Z rzeczy, które otrzymaliśmy do pracy była tylko nazwa „Apus Sports” i bardzo duże zaangażowanie zarządu spółki w realizację działań. W ciągu niespełna 24 miesięcy stworzone zostały kolekcje zupełnie nowych, zaprojektowanych produktów oraz pełny zakres działań marketingowych i PR-owych wykonanych przez naszą firmę.

Stworzenie od zera kompletnej oferty przyrządów i akcesoriów gym oraz fitness dla marki Apus Sports wymagało bardzo dużego zaangażowania.

 

Punktem wyjściowym były przedstawione przez Apus Sports oczekiwania, dotyczące rodzajów, specyfiki oraz właściwości produktów. Podczas całego procesu tworzenia nowych produktów blisko współpracowaliśmy z trenerami fitness oraz rehabilitantami. Przeprowadziliśmy z nimi pogłębione wywiady i zaangażowaliśmy ich do bieżących konsultacji. Powstające projekty były przez nich oceniane i na bieżąco korygowano powstające prototypy.

 

Trzecią, równorzędną grupą mającą wpływ na finalny kształt projektowanych produktów gym & fitness, byli użytkownicy oraz właściciele siłowni. Ich praktyczne uwagi pozwoliły designerom na poznanie pełnego spektrum oczekiwań odnośnie nowych produktów.

Finałowym efektem kilkumiesięcznych prac była kompletna seria przyrządów do ćwiczeń oraz wyposażenia dla siłowni. Zostały one entuzjastycznie przyjęte nie tylko przez eksperckie środowisko trenerów i rehabilitantów lecz również przez jury prestiżowych konkursów. Sztanga SpaceBar otrzymała Złoty Medal Targów Poznańskich a hantle winylowe Helium oraz obciążenia olimpijskie Mercury zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2015.

Projektanci:

Jadwiga Husarska-Sobina, Paulina Kordos, Magdalena Paleczna, Klaudia Kasprzak, Katarzyna Gierat

Nagrody:

Złoty Medal Targów Poznańskich (Space Bar), Finalista konkursu Dobry Wzór (Hantle Helium, Obciążenia Olimpijskie Mercury)

Date

10 listopada, 2016

Category

Projekty, strategia marki

Tags

apus, apus sports, husarska design studio