Title Image

Akukuu bawialnia dla dzieci – branding i filozofia

Założeniem brandingu bawialni Akukuu była chęć zakomunikowania przyświecającej jej powstaniu filozofii związanej z mądrą edukacją dzieci. Tak narodziła się koncepcja szeregu stref zabaw symbolizowanych przez planety odwiedzane przez brand hero – królika Henryka i jego przyjaciół.

 

W każdej ze stref zabaw oddziałują bodźce sprzyjające rozwojowi fizycznemu, zmysłowemu, intelektualnemu i muzycznemu dzieci.

 

Badania mówią, że zabawa jest podstawą rozwoju dziecka szczególnie we wczesnych okresach życia. Dzięki niej, dzieci uczą się otaczającego ich świata. Dlatego tak ważne jest odpowiednie wyposażenie stref zabaw bawialni, które wspiera rozwój dzieci. Sprzyja synergii różnych zmysłów na wszystkich etapach rozwoju, szczególnie do 4 roku życia i między 4 a 8 rokiem życia gdzie postępuje bardzo szybko. Właśnie ta grupa jest szczególnie zainteresowana usługami bawialni.

 

Przewodnikiem po poszczególnych planetach jest królik Henryk, który podróżuje razem ze swoimi przyjaciółmi z planety na planetę. W ten sam sposób dzieci przeskakują z jednej zabawy w drugą. Ze strefy do strefy.

 

W każdej ze stref bawialni na ścianach znajdują się grafiki, które przedstawiają Henryka i jego przyjaciół w różnych sytuacjach związanych z zabawą, np. postaci skaczą na trampolinie, siedzą na tronie czy jeżdżą na gokartach. Planety mają swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w kolejnych strefach bawialni.

 

Przyjaciółmi Henryka są Bianka i Kazik. Każda z postaci reprezentuje dzieci w innej grupie wiekowej i o różnym charakterze i płci. Ten zabieg miał na celu pokazać, że jest to miejsce dostępne dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę niezależenie od grupy wiekowej czy płci.

 

Zaprojektowaliśmy specjalną zastawę dla dzieci obchodzących urodziny w bawialni. Jest ona częścią pakietu urodzinowego. Składa się z kubeczków, talerzyków, serwetek, czapeczek oraz korony dla solenizanta.

 

Powstały też zaprojektowane pluszaki, które można kupić w recepcji i sklepiku bawialni.

 

Na popcorn i na kawę powstały obrandowane opakowania, które są spójne z identyfikacją graficzną bawialni.

 

Powstaniu strony Internetowej robionej przez agencję Aliso przyświecały takie same założenia jak powstaniu filozofii bawialni.

 

Poszczególne działy na stronie reprezentowane są przez różne planety a strona ma charakter interaktywny, wzbogacony o elementy animowane.

 

Studio koordynowało też powstanie animowanego filmu reklamowego dostępnego na stronie Akukuu oraz emitowanego w kinach działających w Małopolsce. Na potrzeby spotu powstała autorska piosenka. Dzięki zastosowaniu technik animacji 3D postaci Henryka i przyjaciół zostały wprowadzone w ruch. Producentem animacji było studio Panopticon Films.

Klient:

Akukuu

Projektanci:

Jadwiga Husarska-Sobina, Kasia Gierat, Magdalena Paleczna, Klaudia Kasprzak

Date

21 listopada, 2016

Category

Projekty, strategia marki

Tags

Akukuu, husarska design studio